jag av alla?

Haha ja då hamna man här tillslut. Eftersom man besitter samma uppfattning om teknik som den där burken längst inne i kylen från 1994, så är det inte underligt att det tog sån tid för en att trilla in här.

Det är lite det jag gjort också, jag skriver lite på impuls nu efter att ha fått löften om en arg folkmobb i arslet om jag inte börjar blogga snart. Jag antar att det mest respektfulla och "civiliserade" jag kan börja med är att presentera mig och berätta lite om mig själv. Så därför tänker jag göra precis det motsatta, jag tänker skriva som om vi har varit bästa polare sen vi trilla ur barnsängen så får vi se hur mycket du kan lista ut om mig.

Vad bloggar folk om igentligen? Tydligen lite om vad som händer i livet och det runt det. Vafan händer mig då? Jag jobbar hårt med att få så lite som möjligt gjort, tydligen gör det inte mig till någon tråkig person utan det resulterar bara i flera frågor om vad jag gör på min fritid. Tydligen är inte "inte ett skit" svar nog... En intressant händelse inträffade när jag satt och försökte se hur mycket pizza jag kunde få in i munnen samtidigt. En skåpbil bränner upp på trottoaren och längst marken rullar en svart hund - dobberman korsat med nånting, jag vet inte och det spelar ingen roll- min första tanke var säkert som eran, vem fan är det som kastar hundar på min uppfart!? Ta grannens, tycker inte om den sura liraren. Men nej ut springer husse och ser helt förtvivlad ut, tydligen hade hunden kännt doften av min pizza (trots att den inte fanns längre, av uppenbara anledningar) och sen bara tagit ett steg för långt och ja.. det fanns inte mer bil under hunden längre. Hunden själv, som jag tror heter Bobby - eller så hette husse det och lider av personlighetssvårigheter - ja han låg bara där och såg helt chockad ut. Helt otippat. Men man kan ju tänka hur snopet det måste vara när man fantiserar om att sätta tänderna i en slice pizza och istället få ett kilo asfalt slängt i käften.

Fan vad hungrig jag blev av allt snack om hun... jag menar pizza. Syns nästa gång du slutar skolan innan simpson börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0