aklimatiserad dalmas

Introduktionen är över, jag är nu officielt stationär turist i Dalarnas centrum. Första föreläsningen idag, av en Jürgen Harman, skön tüsk farbror. Väldigt bra föreläsning, ganska basic som gav en bra inblick i hur turismvärlden byggs upp. Lyckades förvirra två hela klasser med skilnaden mellan resenär, besökare och turist. Tre begräpp jag inte orkar älta om idag. Men farbror ska ha en eloge ändå för att ha lyckats hålla samtliga elever vakna och då måste man ha med i beräkningen att vi satt i den lokala biosalongen.

Sitter nu här i en fyra som jag delar med: 1 stycke medmänniska. Fränt som fan kan man tycka... Och det är det ta-mej-fan också. Men nu har man ändå kommit igång, pengarna försvinner i takt med kylskåpsinnåhållet och nu får man väl luta sig tillbaka och se hur livet ska fortsätta härifrån.

liberated


Kommentarer
Postat av: Sarah Härving

Trevligt, där såg jag star wars för typ tre år sen :P

2008-08-31 @ 18:00:29
URL: http://manipulativbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0