It's on

Vemdalen. Vi kommer upp lördag morgon för att kunna åka så mycket som möjligt. Tre grabbar packade i en bil full med grejer. Bilen hade varit tre gånger så fullastad om vi inte fått lite hjälp med logistiken. Det är ju som så att jag packade för tre resor samtidigt.

Två veckor Vemdalen, försäsongsträning och en veckas snowboardkurs. Mer om den.. nån gång.
En dag hemma i Stockholm, sen två veckor med dykning i Thailand. Booyaa!

Sen blir det stressigt... Nyårsfirande med jag vet inte vilka, nån kryssning ligger där nånstans med det blir nog lite mycket resande på en lite för liten plånbok. Så har jag en dag på mig att ligga hemma och vara bakis för sen köra till Norge. En två dagars "introvecka" i Hafjell och så snabbt ner igen.

För *trumvirrvel* Italien! A bopedi bapi! En månad med SLAO's steg 3 kurs i Champoluc.

Så vi packade bilen "lätt" med allt vi behövde för Vemdalen.. Ja maten glömde vi, de tre ton pasta vi hade i skafferiet lämnade liksom inte skafferiet. Heller inte tvål, shampo och t-shirts hände med.

Här sitter jag nu, trött som tusan men kämpar för att hålla den här grejen igång. Snön vräker inte ner men kanonerna står på full is. Hädan efter, korta dagsinlägg med bl a dagens fail, ny ribba på hall of meat och allmänt om i vilket land/ världsdel jag befinner mig i.

Resebloggandet is on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0