new skills

Raka puckar, konkret feedback och ja och nej frågor. My as! Inför steg tre är det flummigare än en kväll med mig på hash.

- Vad tänkte du på i den svängen?

- Ah skidornas gång, divergeringen i överkroppen för att få till motvrid och en upp-o-ner rörelse för att få tryck.

- Hur kändes det?

- öh.. bra

- Varför det?

- det gick bra, kändes som jag fick rytm.

- Är det bra?

- va? öh ja jo.. väl?

- Varför är det bra?

- men men... såg det bra ut?

- jag vet inte, vad tyckte du?

AAAAHRGH! Come on...

Men så plötsligt går det upp en ljus för en och pow, man fattar plötsligt skidåkning. Det är en rörelse som består av tusen små rörelser som liksom blir en rörelse och ja... nu ska jag gå och basta.. eller bowla, fuck this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0