den i särklass inte alls magiska trappan, som är jävligt mycket ivägen

Då mitt rum, vartifrån dessa fantisktiska inblickar i min vardag kommer, ligger på övervåningen. För att komma till övervåningen måste man föga förvånande, gå upp för trappen. Det som skulle vara lite mer iögonfallande är att för att komma till trappen, måste man först över allt bråte slash verktyg slash saker-vi-borde-flyttat-innan-det-här-börja slash vad jag tror en gång har varit en tv som jag hade på rummet i våran förra lägenhet. Och andas!

Självklart när det gäller mig så blir ju saker bara bättre, på nått sätt, vi har nu ställt en stege över allt bråte i hallen som man lätt tar sig till genom den dörr som, vi tackar McGuiver, gud och eller budda för, öppnas utåt. Hade varit lite fail annars.

Så för mig att klättra genom vårt hus är inget problem, om ni nu där hemma undrar hur tusan jag får upp käk och dylikt till rummet så kan jag försäkra er om att den tar slut på vägen ändå.




Ja ett litet arkitekturiskt tillägg, ett rörpostsystem för kaffekoppar har kommit upp på ritningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0