21

nummret man ska uppnå i black jack, åldern som 17 åriga tjejer vill vara, åldern som 27 åriga tjejer vill tro att de fortfarande är, antalet okrossade chips i en olw-påse, vikten på en baby i texas, nummret på riksvägen som inte ledde dit jag skulle och hittills antalet gratulationer jag fått på facebook idag.

21, singel och awesome. Yes I am al those things and more. Vaknade på soffan klockan åtta i morse, klockan 00:00 blev en vanlig lördagsöl en hurrande midnatts wiskey. Anledningen till att jag vakna så tidigt är för att man får en så klockren dygnsrytm som skidlärare, en dygnsrytm som inte tar hänsyn till varken helg eller dagen efter.

Jag, helt inställd på att ta det överdrivet långsamt hela dagen börjar arbeta mig bort mot sängen istället. Vid lunchtid bestämde vi oss för att gå och käka pizza, två timmar efter att vi bestämt det var vi på väg ut... här går det undan. Pizzan ligger och gäser och ska snart få sällskap av två liter jos, chips och annat onyttigt som vi hitta på ica.

i nästa blogg, awesome offpist-åkning här i funäsdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0