Kayaking like a rockstar - Stadsjeep? Nej Offroad jeep

Morsan hade ju varit så jätte gullig och lånat ut sin KIA sportster till mig och min goda vän Oscar så att vi skulle kunna ta oss upp till Dalarna men hon räknade nog med bättre vägar...



På vägen ut till Skålforsen var vägarna... eller om man ens kan kalla de vägar, fanns det i alla fall brutala mängder vattenpölar. De andra som körde runt i golfar och jag vet inte vad tog det försiktigt och rullade så långt åt sidan de kunde.

Sist kom jag med vindrutetorkarna på 1000 knyck och med tre tokglada lirare med leendet från öra till öra. Jag hoppar ur bilen stolt som satan och berättade att det nu gick att köra på vägen för vattenpölarna hade liksom blivit mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0