Missfärgning




väggmålning har människorna hållt på med i urminnes tider, men jag ser aldrig en neandertalare med färg i ansiktet eller en grotta med fläckat golv...

Nu är vi inne på slutspurten med den första biten av det som ska komma att bli mitt rum. Det har gipsat, limmats och nu målas det för fullt. Sen ska det målas igen, sen blir det en gullig svensk fondvägg, även om Simon och Thomas tycker motsattsen. Efter det ska vi byta golvet, vilket iof är tur för det är nog lika mycket färg där som det är på väggen... När det sen är gjort så ska jag äntligen få flytta in... sen att alla möbler och min säg står kvar i orsa det är ett annat problem.



Oscar vakna upp hemma hos mig, bakfull som alla oss andra och han fick ett enkelt val att antingen fatta en pensel och hjälpa till eller börja laga lunch.



Själv fick jag nog mer färg i fejset än på väggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0