SCoTT tackar för sig

Sista dagen på SCoTT är nu förbi, två år av mitt liv som förberätt en på både det ena och det andra säsongsbetonade arbetet. Nu då?

Är frågan som inte bara jag ställer mig. Här kom man hem som ett helt vanligt lov, slängde ihop en smoothie och sätter sig med datorn i knäet för att hänga lite på freeride och kolla in sköna prylar att skaffa sig i sommar. Men nästa säsong, ska man planera den nu? Vad ska jag fylla dagarna med egentligen?

Att plugga skämmer bort en lite grann när allt är uppspaltat och shemalagt, gör si men ge fan i så osv. Tänka själv, vad menar du nu?

Jag är nog bara lite nervo, har ju faktiskt aldrig varit arbetslös förut, sist jag var det googla jag SCoTT och resten är historia. Nu är det dags att ta tag i tillvaron och göra nånting av sin utbildning, för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0