Amsterdam kapitel 12b - *

I bloggen innan la jag till ett * vid natten på Triatlon, bara för en kommentar som jag inte mins blev nedskrivet eller inte. Men den är så skön så vi tar den en gång till.

I efterruset av festen på Triatlon hotel, rum 116, hade samtliga deckat i respektive säng. Något som jag tycker förkänar en utmärkelse till Kapten, jag var övertygad att han skulle slagga i sitt badkar.

Jag låg i den mellersta underslafen med Fröken Fräken i den högra sängen och Kapten i den vänstra. Jag sov som en klubbad stock och hörde inte att Fröken Fräken börjat viska till mig. Hon hade ju uppmärksammat att jag sov fullt påklädd och tyckte att det måste ju vara obekvämt som tusan. Att alla andra också var det måste ha passerat henne.

- Du måste klä av dig. Viskade hon lätt. Då hon hon inte fick nått svar sa hon det igen, lite högre.

- Klä av dig. Mina öron såg säkert bokstäverna flyga genom luften men tog beslutet att det inte var lönt att starta hela systemet bara för den saken. Så Fröken Fräken blev nu sur, hon är inte den som ignoreras så lätt.

- Ta av dig kläderna! Vråla hon då för nu jävlar skulle saker hända.

Till föjd av det flyger Kapten ur sin dvala och inom loppet av sekunder har han gått från uppklädd till kallsongparty och lika snabbt faller han tillbaka ner i kudden. Fröken Fräken var minst sagt förvånad men gladde sig åt att någon lydde henne och återgick till sin egna skönhetssömn.

Kommentarer
Postat av: Chileno

Aaaaah. Good times.

2010-10-25 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0