Tillbaka i rutan igen

Det var ett tag sedan mina fingrar åter fann vägen till den här sidan. Har faktsitk pysslat lite med en bok, ja två faktiskt och det går la sisådär med båda två.

Nu har det faktiskt börjat hända grejer i min vardag igen, efter mycket arbetssökande och mycket filosofi så har det blivit dax för både dykningen och kajakingen att göra ett sista ryck innan kung Bore den fete landar i norden och gör vägarna fulla av salt och annat skit.

Olikt den svenska normen ser jag fram emot vintern, detta kan ha att göra med att det är min ända stadiga inkomstkälla, det och att jag har mer kul på snö än jag har när det regnar, vilket det har gjort den sista månaden av sommare.

Det har fan varit mycket sol i sommar, men såfort det börjar regna då hör man morsan dra ner rullgardinen och förbanna den svenska sommaren. Tacka fan för den, Grekland har det ju varm och fint och sådär men kul för skogspatrullen att behöva dumpa 20 - 30 badkar om dagen bara för att slippa brinna inne. I Norden har vi utländska amatörcampare som tuttar eld på skogen och skärgården åt oss, men grekerna har det där med servic i blodet.
Till och med deras gräs tänder sig själv, jävla nice.

So what's up with this post. Egentligen ingenting, mera en spark i häcken för att ni ska lägga undan era kontraproduktiva tidsfördriv och faktsikt börja göra nått meningslöst istället, som att komentera blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0